RoBUSt
|
Aalto-yliopisto
|
|
✔
|
|
✔
|
-
|
|
X-ray
|
Aalto-yliopisto
|
✔
|
✔
|
|
✔
|
-
|
|
Kiskopalkin valmistusmenetelmä magneetti- ja nopean junan sovellutuksiin
|
Aalto-yliopisto
|
✔
|
|
|
✔
|
-
|
https://www.aalto.fi
|
Renkaiden käyttö talvella
|
J Lahti Interaction
|
|
|
|
✔
|
-
|
|
EMAL
|
Finnish Meteorological Institute
|
✔
|
✔
|
✔
|
✔
|
-
|
|
VED
|
Finnish Meteorological Institute
|
✔
|
|
✔
|
✔
|
-
|
|
RAAS
|
VTT
|
✔
|
✔
|
✔
|
✔
|
-
|
http://www.autonomous…
|
L3Pilot
|
Volkswagen
|
|
|
|
✔
|
-
|
http://l3pilot.eu/home
|
DENSE
|
DAIMLER AG
|
|
|
|
✔
|
-
|
http://www.dense247.eu
|
Automatisaation ja MaaS-palveluiden vaikutukset liikkumistottumuksiin
|
TTY
|
|
|
✔
|
✔
|
-
|
http://www.tut.fi/ver…
|
Automatisoituvan tieliikenteen turvallisuusvaikutukset Suomessa (väitöskirja)
|
TTY
|
|
|
|
✔
|
-
|
http://www.tut.fi/ver…
|
CARTRE
|
ERTICO
|
✔
|
✔
|
✔
|
✔
|
-
|
https://connectedauto…
|
Taloudellisten ohjauskeinojen vaikutukset henkilöautoliikenteen päästöihin ja energiankulutukseen
|
TTY
|
|
✔
|
|
✔
|
-
|
http://www.tut.fi/ver…
|
SAFER-LC
|
UIC
|
✔
|
|
|
✔
|
-
|
http://safer-lc.eu/
|
TL2025
|
VTT
|
|
|
|
✔
|
-
|
https://www.vtt.fi/si…
|
HCT-yhdistelmien stabiliteettitutkimus
|
Oulun Yliopisto
|
✔
|
✔
|
|
✔
|
-
|
https://www.eura2014…
|
TARVA
|
|
|
|
|
✔
|
-
|
http://www.tarva.net/…
|
DigiPort
|
Merikotka ry
|
✔
|
|
|
✔
|
-
|
http://www.merikotka…
|
TrustedMaaS
|
Oulun Yliopisto
|
|
|
✔
|
✔
|
-
|
http://www.oulu.fi/un…
|
ALVAR
|
Trafi, Traficon
|
✔
|
✔
|
✔
|
✔
|
-
|
https://www.its-platf…
|
ARCADE
|
ERTICO
|
✔
|
✔
|
✔
|
✔
|
-
|
https://connectedauto…
|
MANTRA
|
Traficon
|
✔
|
|
✔
|
✔
|
-
|
http://www.cedr.eu/st…
|
CyberWI
|
Ilmatieteen laitos
|
✔
|
|
|
✔
|
-
|
http://www.cyberwi.eu
|
SafeCOP
|
Ilmatieteen laitos
|
✔
|
|
|
✔
|
-
|
http://safecop.deib.p…
|
MOBILITY4EU
|
VDI/VDE-IT
|
✔
|
✔
|
✔
|
✔
|
-
|
http://www.mobility4e…
|
REGSMART
|
TØI
|
|
|
✔
|
✔
|
-
|
https://www.forskning…
|